فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

توسط مانکن های EyeSee خرده فروشان ناظر بر رفتار مشتریان خود خواهند بود

مانکن های EyeSee با استفاده از فناوری های RFID و شناسایی چهره ، خرده فروشان را قادر به تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان خود می کنند.
این مانکن ها علاوه بر بهره گیری از فناوری RFID ، دارای دوربین (موجود درچشم مانکن) ، قابلیت ضبط صدا ، یک کامپیوتر که قادر به تجزیه و تحلیل چهره مشتریان است و یک مودم برای ارسال داده های دریافتی به سرور می باشد.
با مانکن های EyeSee ، خرده فروشان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود به دست آورند. جزئیاتی مانند جنسیت، میانگین سنی، قومیت و مدت زمانی که هر مشتری صرف نگاه کردن به لباس مانکن می کند .
به طور معمول خرده فروشان می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود داشته باشند.
برای مثال اگر اکثریت مشتریان مرد باشند اما بیشتر مانکن های فروشگاه را مانکن های زن تشکیل داده باشند، صاحب فروشگاه با اضافه کردن مانکن های مرد ،مشتریان خود را به خرید بیشتر تشویق خواهد کرد. علاوه بر این خرده فروشان می توانند تبلیغات پخش شده بر روی صفحه نمایش فروشگاه را با  نیاز اکثریت مشتریان تطابق دهند.
داده های دریافتی توسط مانکن به پورتال فروشگاه ارسال می شوند.
اگرچه ممکن است این مسئله به نوعی جاسوسی و یا تجاوز به حریم خصوصی مشتریان به نظر برسد اما مانکن های EyeSee هیچ یک از تصاویر دریافتی را ذخیره نمی کنند.
با این حال آن ها به زودی قادر به ضبط کلمات کلیدی رد و بدل شده بین مشتریان خواهند بود. همان طور که پیش تر نیز اشاره شد کلمات ، دریافت و آنالیز می شوند و ثبت نخواهند شد 

توسط مانکن های EyeSee خرده فروشان ناظر بر رفتار مشتریان خود خواهند بود.  

  مشاهده ویدئوی مربوط به مانکن هایEyeSee

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد