فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

صنایع الکترونیک آرین طراح (نام تجاری: صائلا)

امروزه محیط های کسب و کار با چالش های گوناگونی از قبیل گستره وسیع عملیات مواجه شده اند، بیشتر واحدها و مجموعه های بزرگ نیازمند نظارت مستمر برحسن انجام کارها میباشند. مدیران سازمانها نیاز دارند با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری روند امور را نظارت و پیگیری نمایند. گاهی حجم و فشردگی مشکلات به اندازه ای افزایش پیدا میکند که انجام و پیگیری آنها به صورت دستی و سنتی عملاً خارج از توان نیروی انسانی بوده و ممکن است با مشکلات و اشتباهات زیادی همراه شود .

 با اشراف به این مقوله صنایع الکترونیک آرین طراح با نام تجاری صائلا با کمک طراحان و مهندسین مبتکر خود و با هدف تولید سیستم های Access Control و حضور و غیاب از سال 1377 توانسته است بخش کوچک اما مهمی از مشکلات موجود در اغلب مجموعه های کوچک و بزرگ را مرتفع نماید . نخستین تولیدات این مجموعه از ساخت قفل های کارتی پس از اخذ پروانه بهره برداری از وزارت محترم صنایع و معادن به شماره 511875 شروع شد و در سال 1379 اولین سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی و تحت شبکه در کشور به خط تولیدات آن افزوده شد .

دو مرحله حضور موفق در نمایشگاه Gitex دوبی در سالهای 2004 و 2005 و فروش بیش از 50 دستگاه حضور و غیاب به دادگستری بحرین سر آغاز فعالیت خارجی این مجموعه شد و در حال حاضر دارای دفتر فروش و خدمات فعال در سراسر کشورمان و در کشور امارات (دبی) و ترکیه میباشد . محصولات این شرکت بر پایه کیفیت، عمر طولانی، دقت بالا و امکانات گسترده تولید میگردد و طیف وسیعی از نیازهای مشتریان مختلف را پوشش داده و باعث مشتری پسند شدن این محصول گردیده است .
 

تولیدات ومهمترین  فعالیت های شرکت 

  تولید قفل های کارتی1377
 اولین ساعت حضور و غیاب اثرانگشتی تحت شبکه1379
 نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز1379
 تولید انواع ساعت های حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی1381
 تولید سیستم صدور ژتون1382
 تولید سیستم کنترل پارکینگ1382
 تاسیس دفتر دبی1383
 حضور در نمایشگاه Gitex دبی1383
 افزودن بخش صدور کارت 1383
 افزودن بیش از 10 نمای«دگی در سراسر کشور1383
 نرم افزار حرفه ای حضور و غیاب برای شیفت های پیچیده1384
 تاسیس دفتر مرکزی تهران 1384
 تولید اولین گیتهای کنترل تردد شیشه ای در ایران 1385
 تاسیس دفتر مشهد1386
 تولید ساعت های حضور و غیاب اسمات، اسمارت پلاس و تی اسمارت1387
 نرم افزار حضورو غیاب فوق حرفه ای تورال و ثبت در سازمان انفورماتیک کشور1387
 تولید سیستم کنترل ساختمان Bulding managment system1387
 ارتقاء گیتهای شیشه ای با نام proxgate1388
 تاسیس دفتر کرمان 1388
 تاسیس دفتر ترکیه 1388

 

محصولات صائلا

 
 

ساعت حضورو غیاب صائلا

ساعت حضورو غیاب صائلا

سیستم حضور و غیاب تی اسمارت
 
 

گیتهای کنترل تردد (سیستم جامع کنترل تردد)

 
 

سیستم جامع کنترل تردد با استفاده از گیتهای امنیتی یک سیستم جامع برای کنترل تردد در هر مجموعه ای فراهم مینماید. گیتهای کنترل تردد در انواع شیشه ای و میله ای با کاربردهای مختلف برای رفع نیاز های مختلف مجموعه ها طراحی و تولید گردیده است.

بخشهای مختلف سیستم جامع کنترل تردد شامل:
-گیتهای کنترل تردد
- سیستم ترکینگ
- سیستم کنترل پارکینگ
- سیستم کنترل سلف
- سیستم کنترل دسترسی به مکانها
- سیستم حضور و غیاب
- دوربین های کنترل گیتها
....

 
 

ساعت های حضور و غیاب اسمارت و اسمارت پلاس

 
 

تولید ساعتهای حضورو غیاب صائلا در سال 1381 آغاز شد و در سال 1387 ارتقاء و بهینه سازی شده است نام این مدل جدید اسمارت بوده و در کنار امکانات گسترده این سیستم، ساعت حضورو غیاب اسمارت پلاس با قابلیت هایی جدیدتر در کیبورد و ظاهری متفاوت تر ارائه شد.

برخی ویژگیهای سخت افزاری این سیستم مجهز به سنسور ضد خش - امکان استفاده از دو کارتخوان بطور همزمان- سخنگو بودن سیستم- سادگی کاربرد- خروجی رله برای باز و بسته کردن درب- مجهز به EEPRAM داخلی برای کارکرد مستقل و . . . 

 
 

 

 
 

برخی ویژگیهای نرم افزاری ساعتهای حضورو غیاب

 
 

 این نرم افزار با امکانات گسترده ای که در خود گنجانده است علاوه بر کنترل عملکرد دستگاهها نتایج و گزارشات متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در نوع خود بی نظیر بوده و دارای امکانات فراوانی است که به کاربر امکان مانور و تغییر در پارامترها و گزارشات را به راحتی میدهد.

قابلیت کار در 3 دیتابیس Access ، Oracle، SQL - ارائه بصورت تریال ورژن تا 10 روز- امکان ایجاد محدودیت در سطح دسترسی کاربران- پاک نشدن تغییرات انجام شده توسط اپراتورها- امکان گزارشگیری به روش ویزارد- امکان تعریف انواع شیفتهای ساده و پیچیده . . .

 

 
   
 

سیستم کنترل پارکینگ

 
 

 به ازاء هر درب ورودی یا خروجی یک سیستم کارت خوان نصب شده و یک کامپیوتر کلیه اعمال درب ها را کنترل می نماید. راننده می تواند از هر درب ورودی وارد پارکینگ شده و از هر درب خروجی از پارکینگ خارج شود.

 
 

سیستم صدور ژتون

 
 

هنگام کارت زنی یک فیش با مشخصات کامل فرد، تاریخ، ساعت صدور فیش, نام غذای انتخاب شده, تعداد غذای درخواستی و مشخصات سازمان چاپ می نماید. کاربر با انتخاب یکی از نوع غذا که بر روی نمایشگر سیستم نمایش داده می شود و کشیدن کارت، ژتون دریافت خواهد نمود.

 
   
 

کارتهای PVC

 چاپ کارتهای PVC با چهار رنگ کامل، طرح دلخواه، عمر ماندگاری بالا ( به خاطر استفاده از تکنولوژی Re-transfer ) و در هر تیراژی ارائه میگردد.

 
   
 

فلش مخصوص برای تخلیه اطلاعات (U-Disk)

این فلش مخصوص جهت تخلیه اطلاعات از  ساعت های حضور و غیاب صائلا طراحی شده است و قابلیت ذخیره بیش از 14000 رکورد را دارد. در محلهایی که ساعت حضور و غیاب فاصله زیادی از کامپیوتر دارد و یا در شرکتها یا سازمانهایی که شعب مختلف دارند بسیار مفید واقع شده و نیاز به کابل کشی و یا استفاده از مودم جهت تخلیه اطلاعات نیست. سرعت، ابعاد ،سادگی کاربرد از دیگر ویژگیهای آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد